woensdag 5 oktober 2016

Hello again!

Daar ben ik dan eindelijk weer eens.
Heeft even geduurd, maar inmiddels zijn de meeste dozen wel weer uitgepakt en is mijn leven in een andere plaats nu echt begonnen.
Nu heb ik ook weer een beetje rust gevonden om af en toe wat steekjes te borduren.
Zoals dat gaat met verhuizingen ben je de eerste tijd wel eens wat kwijt.
Lang gezocht naar de grote Chinees....
Gelukkig weer gevonden.
Maar in de tussentijd was ik begonnen aan een ander Chinees werk.
Waarschijnlijk regelrechte namaak van de bovenste plank...maar ja, dat doen die Chinezen he.
Ik vind het tenminste erg op een Dimensionsplaatje lijken.
Maakt niet uit, ik heb het van mijn zoon gehad die het uit China haalde.

Het borduurwerk is al voorgedrukt maar er is ook een telpatroon bij.
Het is 11 count en ik borduur het net als de grote Chinees met 3 draden.
Gaat dus best lekker vlot!
Het ziet er dus heel bont uit maar dat zal langzaam verdwijnen onder de blauwtinten.

Ik hoop weer met enige regelmaat wat te kunnen  laten zien hier.
Zolang het borduren nog lukt tenminste.
Ik heb steeds meer last van mijn polsen en vingers...
Voorzichtig aan dus maar.







5 opmerkingen:

  1. Leuk dat je er weer bent. Sterkte met je handen, is naar en lastig met een hobby als borduren of ander handwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug. We hopen snel weer meer van je te horen/zien.
    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom terug. Zal vast een prachtig werk worden.

    Veel geluk en beterschap met je nieuwe thuis en pols

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom terug meis in Blogland..vervelend de klachten met je pols en vingers..hopelijk hersteld dit nog weer!! je nieuwe werk wordt weer mooi!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He heeeeee. Ze is er weer..Kep je gemist meid.. Het is echt erg als je in een ander huis komt...Je bent voorlopig alles kwijt haha.. Nou ja... De joekelchinees is weer gevonden.. En nu een ander mooi chineesje...Zet 'm op meid..

    BeantwoordenVerwijderen